עיצוב לוגו בזול - עד 500 ש"ח


קישורים ממומנים

איפה אפשר למצוא עיצוב לוגו בזול? ואיפה אפשר למצוא אפילו עיצוב לוגו בעברית בחינם? בכתבה הבאה שלפניכם.

כיום, בעידן שבו המותגים שולטים כמעט בכל ענף קמעונאי או מסחרי אפשרי, כל בית עסק שרוצה להצליח חייב לוגו שייצג וימתג אותו בתחומו הוא. אמנם ברור שעסק רציני ידרוש לוגו מקצועי ומלוטש שעולה לא מעט כסף, אך בכתבה הבאה החלטנו לנסות ולראות האם ניתן למצוא עיצוב לוגו בזול ולא יותר מ-500 ש"ח. בואו נתחיל.

כמה עולה עיצוב לוגו?

בעיקרון, עיצוב לוגו ע"י מעצב מקצועי מתחיל באיזור ה-700 ש"ח לפחות כאשר בדרך כלל הוא גם יכלול כמה סוגים שונים של סקיצות וכמות מסויימת של החזרים ("פינג-פונג" בשפה המקצועית) שתוכלו להחזיר למעצב לשיפורים או תיקונים.

ככל שתפנו למעצב גדול ומוכר, כך גם מחיר עיצוב הלוגו יטפס למעלה ויגיע כבר לכמה אלפי שקלים. ישנם גם כמובן גם משרדי פרסום ומיתוג שיכולים להציע אף הצעות גבוהות יותר על עיצוב לוגו ולעיתים אפשר להיתקל גם בהצעות מחיר של 10,000 ש"ח לעיצוב לוגו בלבד.

עיצוב לוגו בזול

אחרי שהבנו מהי עלות עיצוב לוגו בממוצע, אנחנו מחפשים אלטרנטיבות זולות יותר ולנסות לראות האם אפשר למצוא עיצוב לוגו בפחות מ-500 ש"ח. ובכן, נתחיל עם האתר הבא הנקרא "Logo Template" שלמעשה הוא אתר בינלאומי המתורגם ונתמך גם בישראל ובשפה העברית. אתר זה מציע למעשה תבניות מוכנות של מאות סוגים של לוגואים המעוצבים ומחולקים לפי קטיגוריות רבות ומגוונות.

מה שנחמד באתר זה הוא התמחור שלו. בדומה לחברות התעופה ה-Low Cost בעולם התיירות המציעות מחיר בסיס זול ותמחור נפרד לכל תוספת כך שכל אחד יכול למצוא את המחיר המתאים עבורו, גם אתר זה עובד בשיטה זו. כל לוגו המופיע באתר מוצע כמחיר בסיס זול מאוד כאשר ניתן להוסיף ולשדרג אותו בתוספות שונות במחיר נפרד לכל תוספת. התוספות הן מגוונות ורבות כגון שינוי הפונטים, תמיכה בפונטים בעברית, הוספת או שינוי צבעים, שינוי פורמט הקובץ של הלוגו או הזמנת חבילת מיתוג מלאה.

ואם אתם רוצים לדעת על המחירים, מחירי הלוגואים המופיעים באתר זה מתחילים בממוצע ב-100 ש"ח בלבד למחיר הבסיס ולהגיע עד ל-500 ש"ח בהזמנת תוספות שונות.

עיצוב לוגו בעברית בחינם

אם גם 100 ש"ח זה יותר מדי עבורכם, אז הצלחנו למצוא עבורכם גם עיצוב לוגו בעברית בחינם לחלוטין. ראשית, האתר Logo Template שהזכרנו קודם מציע גם עמוד קטן עם כמה תבניות של לוגואים בחינם אך מצאנו עוד אתר שמציע את האפשרות של עיצוב לוגו בחינם ואף תומך בפונטים בעברית.

אתר זה נקרא Cool Text ומציע גלריה שלמה של לוגואים מוכנים ומעוצבים בסגנונות שונים. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את הלוגו וללחוץ עליו. בדף שייפתח עבורכם, הזינו את שם הלוגו/עסק שלכם וביחרו באפשרות העיצוביות השונות כגון גודל וסוג הפונט, צבעים, הצללות ומשחקי עיצוב שונים וזהו. הקובץ עם הלוגו החדש שלכם מוכן להורדה (שימו לב: הקובץ זמין להורדה לשעה בלבד ולאחר מכן יימחק).

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אתר Logo template מעולה ויש מענה בעברית תמיד מה שעושה את החיים קלים