איך מחברים את הטלפון לטלוויזיה?


קישורים ממומנים

רוצים לראות את הגלקסי דרך הטלוויזיה? איך מחברים את האייפון לטלוויזיה? הנה כמה מדריכים שיעזרו לכל מי שרוצה לדעת איך לחבר את הסמארטפון שלו לטלוויזיה.

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב מחזיקי סמארטפונים למיניהם, היא כיצד ניתן לראות את תצוגת הטלפון באמצעות הטלוויזיה? כך שתוכלו לראות את התמונות, סרטים וכו' שעל המכשיר שלכם על מסף הטלוויזיה הגדול. ובכן, בכתבה הבאה החלטנו לעזור לכם לללמוד כיצד עושים זאת.

חיבור הטלפון לטלוויזיה

ובכן, ישנם שני סוגי חיבורים בהם ניתן לחבר את הטלפון עם הטלוויזיה ולצפות בכל התוכן שבמכשיר - חיבור אלחוטי וחיבור בעזרת כבל.

חיבור אלחוטי

לאוהבי החיבורים ללא חוטים וכבלים, ניתן לחבר את הטלפון לטלוויזיה באמצעות מכשיור הנקרא סטרימר. ישנם עשרות רבות של מכשירי סטרימרים ותוכלו למצוא ולקנות אותם באתר זאפ או באתרים מחו"ל כגון אמזון וכו'. הסטרימרים הנפוצים הם אפל TV המיועד למחזיקי האייפון וה-Chromecast של גוגל המיועד למחזקי מכשירי האנדרואיד למינהם.

תחום הסטירמרים הוא רחב ביותר וישנם סוגים רבים ושונים עם אפשרויות שונות ויתרונות וחסרונות רבים. נאמר רק שביחס לחיבור עם כבל, מדובר ברוב המקרים בחיבור היקר יותר מבין השניים ואם אתם לא מתכננים שימוש יומיומי עם הטלוויזיה שלכם אלא במקרים נקודתיים בלבד, ייתכן וכדאי לכם לוותר על האלחוטי ולהסתפק בחיבור הטלוויזיה עם כבל.

חיבור קווי

אם אתם מעדיפים לחבר את האייפון או הגלקסי (או כל מכשיר אחר) לטלוויזיה, כל מה שאתם צריכים הוא כבל מתאים.

חיבור אייפון לטלוויזיה

מחזיקי האייפון 4 או האייפון 5 כבר רגילים לכל שלמכשירי אפל, כבלים משלהם וגם כאן, נדרש כבל המתאים רק לאיפון ובניגוד למכשירים אחרים, לא ניתן לחבר את האייפון לטלוויזיה עם כבל אוניברסלי. ובכן, הכבל שאתם צריכים הוא כבל מתאם HDMI שיתחבר לטלוויזיה. כבל רשמי של חברת אפל עולה (נכון לזמן כתיבת שורות אלו) 239 ש"ח וניתן לרכוש אותו באמצעות באתר של חברת איי דיגיטל היבואנית הרשמית של אפל. כבל נוסף שניתן לרכוש הוא הכבל הבא.

שימו לב: למי שיש אייפון 4, לא יוכל לצפות בכל תוכן הכמשיר אלא רק בתמונות וסרטונים. בעלי אייפון 4S ומעלה כבר אמורים לצפות בכל מה שקורה במכשיר על גבי מסך הטלוויזיה.

חיבור גלקסי לטלוויזיה

אם אתם מחזיקים סמסונג גלקסי S3, S4, נוט 2 או נוט 3 וכו' או למעשה כמעט כל מכשיר אנדרואיד אחר, יצאתם בזול. תוכלו לחבר את הטלפון באמצעות כבל מתאם HDMI מצד אחד וחיבור מיקרו USB מצד שני. כבל זה הוא כבל פשוט ואוניברסלי שעולה החל מכמה עשרות שקלים באתרים כמו דיל אקסטרים ועד לכבלים איכותיים שעולים יותר. הנה דוגמא לכבל זול שעולה כ-5 דולר.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אפשר לקבל את השם של המתאם/כבל לגלקסי באנגלית?

אנונימי אמר/ה...

אבל איך עושים בהגדרות שנראה מה שיש בטלפון על גבי המסך

Unknown אמר/ה...

בגלקסי נכנסים להגדרות ל all share ןמאפשרים אותו על ידי החלקה למצב on לאחר מכן מאפשרים יש סריקה של התקנים בתוך ההגדרה של screen miror או שימצא לבד ויופיע ישר בטלויזיה או שיש לבחור מהרשימה בטלויזיות חכמות יש גם קישור שנקרא dlnaןגם במכשיר הסמארטפון זה יוצר חיבור ישיר בניהם