איך קונים ביטקוין? המדריך המלא


קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך לקנות ביטקוין? במדריך הבא תוכלו ללמוד בדיוק איך להשקיע ולקנות את המטבע המיוחד הזה.

מטבע הביטקוין (Bitcion) נוצר רק לפני כארבע שנים אך צובר תאוצה ומצליח לעניין מליוני אנשים מכל רחבי העולם. רק לפני שבוע שמענו על אדם שהשקיע בתחילת הדרך של המטבע 24 דולר בלבד וכיום המטבעות שרכש שווים כמעט מליון דולר. אז אם גם אתם שמעתם על המטבע הזה ואתם רוצים לדעת איך לרכוש ביטקוין ולהצטרף לשוק המטבע הוירטואלי הזה, הגעתם למקום הנכון. 

בכתבה הבאה נציג לכם את ההסבר הפשוט ביותר לקנות ביטקוין וגם נפנה אתכם למדריכים מפורטים יותר שגם יסבירו לכם כיצד להיזהר בקנייה וממה כדאי להימנע. אז קדימה, נצא לדרך.

איך קונים ביטקוין?


ובכן, כעיקרון ישנם שתי דרכים עיקריות לקנות ביטקוין - הראשונה היא לקנות באמצעות אחד החלפנים שעובד עם ביטקוין והשנייה היא באמצעות אתרי מסחר בינלאומיים שמאפשרים מסחר של ביטקוין.

קניית ביטקוין באמצעות חלפן

בישראל ישנם רשימה של חלפנים המספקים שירותי קנייה ומכירה של ביטקוין תמורת העברה בנקאית בשקלים. כמו בכל חלפנות של מטבע, גם כאן יגבו מכם עמלה על ההחלפה. אמנם חלפנים אלו בסופו של יום מחליפים ונעזרים באתרי מסחר בינלאומיים אך מכיוון שהם עובדים עם כמויות גדולות ובאופן קבוע, הם מקבלים עמלות נמוכות יותר ממה שאתם הייתם מקבלים אם הייתם עושים זאת בעצמכם. 

רשימת חלפנים של ביטקוין:

באתר ויקי מיוחד תוכלו למצוא רשימה ארוכה של חלפנים ישראליים המספקים שירותי קנייה ומכירה של ביטקוין. (תוכלו למצוא את רשימת החלפנים ברשימת הקישורים שבסוף המאמר).

קניית ביטקוין באמצעות אתר מסחר

ישנם כמה זירות מסחר המאפשרות לכל אחד ואחד לסחור במטבע הביטקוין אך הזירה העיקרית הפופולרית מכולן היא MT.Gox. זירה זו מהווה למעשה מעין בנק בין מי שמעוניין למכור או לקנות ביטקוין. כעיקרון, יש צורך להירשם ולקבל ארנק ביטקוין ומשם להוציא או להפקיד דולרים או ביטקוינים. 

חשוב לדעת: מסיבות כאלו ואחרות, אין אפשרות להעביר דולרים לארנק הביטקוין באמצעות כרטיס אשראי וגם לא באמצעות פייפאל. הדרך היחידה שניתן לבצע העברה של דולרים לארנק הביטקוין היא באמצעות העברת Swift. 

ישנם דרכים נוספות בהם ניתן למצוא קונים קונים ומוכרים למסחר בביטקוין ובלינקים הבאים שמיד נפנה אתכם אליהם תוכלו ללמוד אותם. אחת הזירות המעניינות בישראל היא שוק הביטקוין המתקיים מדי יום שישי בכיכר רבין בו ניתן למצוא מוכרים וקונים ישראליים לביטקוין.

מכיוון שמדובר בכל זאת במטבע וירטואלי לחלוטין, יש צורך לנקוט בהרבה מאוד משנה זהירות לפני שאתם מבצעים קנייה של ביטקוין. לכן, הנה כמה מאמרים וקישורים חשובים שכדאי מאוד לקרוא ובהם תוכלו לקבל מידע מפורט ומעמיק במסחר בביטקוין וכן אמצעי זהירות חשובים שכדאי להכיר.

קישורים חשובים לקניית ביטקוין: