פלייסטיישן 4 - האם כדאי לקנות וכמה זה עולה?


קישורים ממומנים

פלייסטיישן 4 יגיע לישראל בינואר 2014. האם כדאי לקנות את הפלייסטיישן החדש? כמה הוא צפוי לעלות בישראל ועוד, בכתבה הבאה.

חברת סוני השיקה כבר בחודש שעבר את סוני פלייסטיישן 4 (PlayStation®4) ועתה הודיעה חברת ישפאר על השקת פלייסטיישן 4 בישראל בחודש ינואר 2014. לאוהבי הז'אנר שמתעניינים האם לקנות את הגרסה החדשה, בדקנו ברשת מה אומרים אלו שכבר קנו וניסו את הקונסולה המדוברת.
 

כמה עולה סוני פלייסטיישן 4?

 
לפני שנתחיל עם הביקורות, כדאי לדעת מהו מחיר הקונסולה החדשה. ובכן, לפי הפרסומים השונים, מחיר פלייסטיישן 4 בישראל צפוי לעלות בסביבות ה-2000 ש"ח כאשר ההשקה שלו צפויה להיות בחודש ינואר הקרוב.

מה חדש בפלייסטיישן 4?


אם אתם רוצים לדעת אילו חידושים ושיוניים הוסיפה חברת סוני במכשיר החדש, הסרטון הבא (8 דקות) הוא לדעתנו הטוב ביותר ומציג את רוב השינויים והתוספות.


סוני פלייסטיישן 4 - מה אומרות הביקורות?


בדקנו באתרי ביקורות בחו"ל מה חשבו על סוני פלייסטיישן החדש ואיזה ציונים הם העניקו לו. להלן התוצאות:

באתר "TechRadar" בדקו את המכשיר החדש והתלהבו מאוד. הפלייסטיישן 4, כך טוענים באתר, הוא הקונסולה הטובה ביותר בעולם נכון להיום. הדירוג שהעניקו לקונסולה בכל פרמטר הוא מינימום 4כוכבים מתוך 5. כך למשל לעיצוב המכשיר העניקו באתר 4 כוכבים, לביצועים 5 כוכבים ואף לערך בתמורה למחיר - 5 כוכבים.

גם באתר "Gamespot" לא הצליחו להסתיר את התלהבותם מהדור החדש של סוני פלייסטיישן עם שבחים רבים על מערכת קלה ומהירה ומהאפשרויות הרבות שהיא מציעה.

פלייסטיישן 4 או Xbox 1?


ולסיום, אי אפשר כמובן ללא ההשוואה בין המתחרה העיקרית של פלייסטיישן - אקס בוקס וואן של חברת מיקרוסופט. אז אם גם אתכם השאלה הזאת מטרידה, אתם לא לבד. הרבה מאוד אתרים בתחום מציעים השוואה מקיפה וריצינית בין שני הדגמים. אנו ממליצים לכם לקרוא את ההשוואה הבאה שמפרטת את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהמכשירים. 

כך למשל, מבחינת הגרפיקה, פלייסטיישן 4 מנצח, אם אתם אוהבים משחקי יריות, ממליצים באתר על ה-Xbox וכך עוד הרבה מאוד פרמטרים שונים עם עדיפות לכל קונסולה.