איך קונים מוצרים מאמזון לישראל?


קישורים ממומנים

אתר אמזון אינו מאפשר לישראלים לשלוח מוצרים לישראל מלבד דיסקים וספרים אז איך אפשר בכל זאת להזמין מוצרים מאמזון לישראל בצורה פשוטה וקלה? בכתבה הבאה.

זה כבר הרבה מאוד שנים שאתר הקמעונאות הגדול בעולם - אתר אמזון (Amazon) אינו מאפשר לשלוח מוצרים לישראל. אם חשקה נפשכם במוצר שהוא אינו דיסק או ספר, לא תוכלו לבצע הזמנה באתר. האתר מאפשר מצד אחד לקנות את המוצר באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי אך אינו מאפשר לבצע משלוח לישראל ובשביל לסיים את ההרשמה, תיאלצו לספק כתובת משלוח אמריקאית.

אז איך אפשר להזמין מוצרים מאמזון לישראל?


לשמחתכם, אין זאת המילה האחרונה מבחינתכם. גופים עסקיים שונים, הבינו מהר מאוד שיש כאן פוטנציאל עסקי גדול מאוד ומהר מאוד יצרו פלטפורמה עסקית שמאפשרת להזמין כמעט כל מוצר שתרצו שיגיע באמצעות שליח עד לביתכם.

העיקרון הוא מאוד פשוט - החברה הישראלית מספקת עבורכם כתובת אמריקאית שאליה תוכלו לשלוח את המוצר, ומשם החברה שולחת באופן פרטי את המוצר אליכם עד הבית. כדי שלחברות אלו יהיה עדיין משלתם, תצטרכו להוסיף עמלה מסויימת שנמדדת לפי משקל וגודל המוצר שהזמנתם.

אמנם לפעמים העמלות שגובות חברות אלו, יכולות להפוך את הקנייה ללא כדאית, ישנם מקרים רבים שהם עדיין כדאי מאוד לעשות זאת. במקרים רבים למשל, מדובר במוצרים שבכלל לא נמכרים או מיובאים לישראל והדרך היחידה לרכוש אותם היא באמצעות אמזון בלבד. מקרים נוספים שבהם כדאי להשתמש בחברות אלו, הם במקרה שמדובר במוצרים כל כך זולים ממחיר של מוצרים מקבילים הנמכרים בארץ כך שאפילו יחד עם העמלה, מחיר המוצר יהיה עדיין משתלם יותר בהזמנתו מאתר אמזון.

הערה חשובה: אותם אתרים מציעים הזמנה ומשלוח מוצרים ממדינות נוספות ומאתרי קמעונאות נוספים ולא רק אמזון.

אילו חברות מציעות הזמנת מוצרים מאמזון?


ישנם שלושה אתרים גדולים שמציעים שירות של קניית מוצרים מאמזון לישראל: Buy2Usa, מסטופ ו- BuyAmerica. שלושת אתרים אלו יספקו לכם כתובת אמריקאית איתה תוכלו להשתמש בכל קנייה שתזמינו בארה"ב. בנוסף, אתרים אלו מציעים כלים מיוחדים שמקלים עד מאוד על הקנייה (במקרים מסוימים אפילו יותר קלה מהזמנה מאתר אמזון עצמו).

למשל תוכלו להוריד כפתור לסרגל הכלים שבדפדפן שלכם ולדפדף באתר אמזון ובכל עמוד מכירה באמזון, תוכלו ללחוץ על הכפתור ולדעת כמה יעלה המוצר הנ"ל כולל משלוח עד לישראל.

כל שלושת האתרים מציעים דף הסבר עם שאלות ותשובות שבו הם מסבירם על כל התהליך ומפרטים את גובה העמלות על המשלוחים.