איפה כדאי לקנות דירה להשקעה 2013?


קישורים ממומנים

הרבה תהפוכות עברו על שוק הנדל"ן להשקעה בישראל בשנים האחרונות. אז איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל בשנת 2013 ומה האלטרנטיבות? כל זה ועוד, בכתבה שלפניכם.

שוק הנדל"ן הישראלי חווה הרבה מאוד טלטלות בשנים האחרונות ובמיוחד מאז פריצתה של המחאה החברתית בקיץ 2011. בנק ישראל הקשיח את מדיניות המשכנתאות, הממשלה החדשה ושר האוצר הביאו לשינויים במס שיגרמו לכל מי שמוכר דירה לשלם מס שבח ועוד.

עתה, לקראת סוף שנת 2013, נשארנו עם השאלות האם כדאי עדיין להשקיע בקניית דירות להשקעה בישראל ואם כן, איפה כדאי להשקיע ואיזו עיר נחשבת עדיין אטרקטיבית במיוחד למשקיעי הנדל"ן הישראלים. בדקנו ברשת באתרי הכלכלה כדי לנסות ומצוא עבורכם תשובה ראויה. להלן התוצאות.

איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בישראל ב-2013?


סמנו את המקומות הבאים - עכו, כרמיאל וטבריה

לפחות על פי הכתבה הבאה מאתר דה מרקר בה בדקו יחד עם אתר יד 2 את שינויי מחירי הדירות בחצי שנה הראשונה של שנת 2013, הערים בצפון ובעיקר עכו, כרמיאל וטבריה הם אלו שזכו לעליות המחירים הגבוהות ביותר כאשר מתחילת שנה עלו בכ-8 אחוזים. גם השכונות בפון ירושלים כגון פסגת זאב והגבעה הצרפתית חוו עליות משמעותיות ואילו ברוב איזור המרכז המחירים פחות או יותר מדשדשים במקום עם תנועה קלה לכיוון מעלה.

בת גלים בחיפה ומונטיפיורי בת"א

בגלובס פרסמו כתבה שבה ראיינו 3 מומחי נדל"ן שונים שנשאלו איפה לדעתם הכי כדאי לקנות דירות להשקעה בישראל. ובכן, רוב המומחים בכתבה ממליצים על קניית דירות להשקעה בתל אביב בשכונות כגון שכונת מונטיפיורי, שכונת יד אליהו או באיזור שדרות יהודית ששם לטענתם קיים פער גדול מאוד בין מחירי הדירות שבשכונות אלו למחירי הדירות בשכונות צמודות ולכן ממליצים לקנות דירות להשקעה בשכונות אלו.

המלצות נוספות נרשמו בחיפה ובעיקר בשכונת בת גלים היושבת על חוף הים וכן המלצה לקניית דירות להשקעה באשקלון ודימונה.

ויש כאלו שאומרים פשוט לא לקנות

בכתבה נוספת מאתר דה מרקר ממליצה הכלכלנית הראשית של חברת פסגות איילת ניר לא לקנות בכלל דירה להשקעה בישראל בשנים הקרובות ולנסות דווקא להשקיע בנדל"ן בארה"ב שם השוק לדעתה עוד רחוק מלהגיע לשיאו ורושם התאוששות מרשימה מאז המשבר הכלכלי הגדול שחוותה המדינה. לטענת ניר, התרכזות המדינה בהוזלת מחירי הדיור בישראל תביא בסופו של דבר להורדת המחירים ולכן ממליצה ניר על דירה להשקעה בארה"ב ולא בישראל.

דירה להשקעה באריאל

באתר של השמאי המוכר והוותיק לוי יצחק פורסמה כתבה ובה המלצה לקניית דירה להשקעה באריאל ב-2013. לפי הכתבה, אריאל שעכשיו גם מכילה אוניברסיטה, מהווה את אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב משקיעי נדל"ן ישראלים שמחפשים שכירות קלה לסטודנטים שמגיעים לאוניברסיטה וגם מאמינים כי מחירי הדירות באריאל יעלו. באותו אתר אגב ממליצים לקנות גם דירה להשקעה בעכו, בדימונה, שדרות וחדרה.

דירה חדשה במיליון ש"ח

ולסיום, אם אתם משקיעים שמחפשים להשקיע בדירות חדשות דווקא ורוצים לדעת איפה ישנן דירות חדשות בפחות ממיליון ש"ח, הכתבה הבאה שפורסמה באתר Ynet בדקה במבצעים של קבלנים וחברות בנייה בכל הארץ ובדקה איפה הדירות החדשות הכי זולות. הכתבה אספה מבצעים שונים של חברות נדל"ן וקבלנים בערים כמו אשדוד, אשקלון, ירושלים, ראשון לציון, ראש העין, פרדס חנה, חריש ועוד. ובכן, הדירות הזולות ביותר בכתבה שנמכרות במחירים של מתחת מיליון ש"ח הן דירות באשקלון, חריש או פרדס חנה.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

דירה להשקעה בקרית שמונה - תשואה של 6%:
אני מוכר את הדירה שלי בקרית שמונה - למי שמחפש דירה זולה להשקעה עם תשואה גבוהה:

למכירה דירה ברחוב הר הצופים (קרוב לקניון נחמיה), קומה 1 מתוך 3. הדירה בת 3 חדרים (2 חדרי שינה וסלון) מטבח משופץ, מרפסת מקורה, מרפסת שירות, מקלחת ושירותים בנפרד, דוד שמש, מזגן, ריהוט מלא (נמכר עם התכולה). מתאימה להשקעה, פוטנציאל שכירות 1,800 ש"ח.
רשומה בטאבו. מחיר - 350,000 ש"ח. ישראל - 050-5810690

אנונימי אמר/ה...

מחפש דירה להשקעה באיזור המרכז
רועי 0544757766