איך להדפיס מסמך מהאייפון או מהאנדואיד?


קישורים ממומנים

לא הרבה יודעים זאת, אבל גם בעלי מדפסת רגילה המחוברת למחשב (לא מדפסת רשת), יכולים להדפיס מסמכים ישירות מהאייפון או מהאנדרואיד. איך עושים זאת? במדריך הבא.

לא משנה אם יש לכם סמסונג גלקסי, נקסוס או כל מכשיר אנדרואיד אחר או אפילו אייפון, הדפסה ישירות מהסמארטפון מעולם לא הייתה קלה יותר - אפילו אם המדפסת שלכם היא מדפסת רגילה המחוברת למחשב ולא מדפסת רשת. אז איך בדיוק עושים זאת ובמה צריך להצטייד? במדריך הבא.

איך להדפיס מסמכים מהאנדרואיד?

ובכן, גוגל פיתחה טכנולוגיה די מגניבה בשם "Cloud Print" המאפשרת למדפסת שלכם להפוך למדפסת רשת אליה ניתן להתחבר באמצעות הסמארטפון שלכם מכל מקום בעולם. אז איך עושים זאת?

ראשית, יד צורך לרשום ולהוסיף את המדפסת שלכם בשירות ה-Cloud Print של גוגל. כדי לעשות זאת יש לרשום את המדפסת באמצעות גוגל כרום. המדריך הרשמי של גוגל יסביר לכם בדיוק כיצד עושים זאת.

לאחר מכן, כנסו לגוגל פליי (Google Play) במכשיר שלכם וחפשו את "Clous Print". התוצאה הראשונה שתקבלו, אמורה להיות האפליקציה הזאת שהיא האפליקציה הרשמית של גוגל שמשלימה את השירות הזה.

זהו. בזה סיימתם. אז איך מדפיסים? כנסו לכל קובץ שתרצו. זה יכול להיות תמונה, דף באינטרנט או מסמך שכתבתם בכתבן של המכשיר. לחצו על שיתוף. עתה, אחת האופציות שמוצעות עבורכם היא Cloud Print. לחצו על זה. ביחרו בסוג ההדפסה שתרצו (PDF, תמונה או דף טקטס רגיל) וזהו.

חשוב חשוב חשוב: גם את רישום המדפסת של השלב הראשון וגם את הורדת האפליקציה למכשיר האנדרואיד שלכם יש לעשות עם אותו חשבון הגוגל (ג'ימייל) אחרת התהליך לא יעבוד.

הסברים מפורטים יותר עם צילומי מסך תוכלו למצוא כאן

איך להדפיס מסמכים ודפים מהאייפון?

אם יש לכם אייפון, הסיפור קצת שונה. לאפל ישנה טכנולוגיה משלה להדפסת מסמכים ישירות מהאייפון. הטכנולוגיה הזאת נקראת "Air Print" והיא מציעה לכל מי שיש מדפסת רשת, חיבור מושלם ופשוט להדפסת מסמך ישירות מהאייפון. הנה המדריך הרשמי של אפל להדפסה באמצעות הטכנולוגיה שלה.

הבעיה היא (וזאת אכן בעיה) שלרוב בישראלים אין עדיין מדפסות רשת ורוב המדפסות הזולות שנמכרו בשנים האחרונות הן מדפסות רגילות המחוברות למחשב באמצעות כבל רשת רגיל. אז מה עושים?

לשם כך ישנה תוכנה בשם "Air Print Activitor" שאותה תצטרכו להתקין למחשב ובעזרתה להדפיס מסמכים מכל מכשיר אייפון שברשותכם. במדריך הבא, תוכלו ללמוד כיצד להתקין את התוכנה וכיצד להפעיל ולהתאים את המדפסת שלכם לאפל.

חשוב: אם אתם לא אוהבים להוריד תוכנות, חשבו פעמיים לפני שאתם קונים אייפון.