מבצעים על שמלות כלה - קיץ 2014


קישורים ממומנים

כמה תעלה לכם שמלת כלה לקיץ 2014? איפה תוכלו למצוא את המבצע הכי שווה על שמלות כלה המעוצבות והיפות ביותר? אספנו לכם את כל המבצעים השווים ביותר על שמלות כלה לקיץ 2014. כנסו לכל הפרטים. כתבה שניה בסדרה.

לחדשים וחדשות באתר שלנו: בימים הקרובים אנו נציע כאן סדרת כתבות חדשה שתאסוף לכם את המבצעים השווים ביותר ברשת בתחום החתונות כגון צלמים, סידורי פרחים, קייטרינג שמלות כלה ועוד. את המבצעים אנו נאסוף עבורכם מהאתרים והפורטלים המובילים בישראל בתחום החתונות. את הכתבה השנייה אנו מקדישים למבצעים עבור שמלות כלה לקיץ 2014.

כתבות נוספות בסדרה:
 מחפשות מבצעים על שמלות כלה? רוצות לדעת איזה סלון מציע את המבצע השווה ביותר? עשינו לך את העבודה השחורה ובדקנו בכמה פורטלים מובילים בתחום החתונות כמו "מתחתנים", "וואלה מזל טוב", "חתן כלה" ועוד ואתרים אישיים של מעצבים ומעצבות שונים ואספנו משם את המבצעים הכי שווים על שמלות כלה לעונת 2014. להלן התוצאות.

מבצעים על שמלות כלה - קיץ 2014


שימו לב: כל המידע שיופיע כאן נאסף מאתרים חיצוניים ואין אנו אחראים על אמינותו. כדי לקבל מידע רשמי וסופי, עליכם לפנות ישירות לספק השירות. בנוסף, חשוב להבהיר כי אתר זה הינו אובייקטיבי לחלוטין! ואין לנו כל קשר אישי או עסקי עם אף גורם או ספק המופיע כאן ברשימה.

2500 ש"ח הנחה על שמלות כלה של ארז עובדיה

באתר של הסטודיו של ארז עובדיה המתמחים בשמלות כלה מציעים מבצע שאוטוטו נגמר (ב-28 בפברואר) ומציעים שם לכל מי שמזמינה עד תאריך זה -עד 2500 ש"ח הנחה בהזמנת שמלות כלה מושכרות.

למבצע של ארז עובדיה

מבצע איפור כלות בקיץ 2014 - 650 ש"ח בלבד!

אמנם לא מדובר בשמלות כלה אך מכיוון שזה קצת קשור, החלטנו לציין גם את המבצע הבא. ובכן, המאפרת ענבל רוטנברג מציעה באמצעות אתר מתחתנים, קופון המציע איפור כלה לכלות שמתחתנות בחודשים יוני, יולי או אוגוסט 2014 ב-650 ש"ח בלבד.

למבצע של ענבל רוטנברג

מבצע מעניין: שמלה להשמדה עצמית

בעקבות קולקציה חדשה של שמלות כלה ל-2014, מציעה מעצבת שמלות כלה לימור רוזנברג שחק, גם היא באמצעות קופון של אתר מתחתנים, הצעה מעניינת - כל מי שמזמינה שמלה מהקולקציה של 2013/2014, תקבל שמלה להשמדה עצמית (שמלת כלה שנועדה להריסתה מיד לאחר החתונה).

למבצע של לימור רוזנברג שחק

שמלת ערב נוספת בחצי מחיר

באתר של הסטודיו לכלות VL מציעים במבצע לכל המזמינות שמלת כלה חדשה מהקולקציה של 2014, שמלת ערב בחצי מחיר ובנוסף, מציעים שמלות כלה זולות מהקולקציה החדשה שמחירים של עד 2500 ש"ח בלבד.

למבצע של סטודיו וי אל

מבצע ייחודי: הכיני שלט, צלמי והעלי לפייסבוק, ואולי תקבלי שמלת כלה במתנה

התחרות והמשמעות של קבלת לייקים בפייסבוק עולה מדרגה במקרה של מעצבשמלות הכלה דני מזרחי. באתר של מזרחי, מציעים לכל אחת להכין שלט עליו כתוב "גם אני רוצה שמלת כלה של דני מזרחי" ולהעלות לדף הפייסבוק של מזרחי. התמונה שתקבל הכי הרבה לייקים בעמוד תזכה את המצולמת בשמלת כלה של דני מזרחי במתנה.

למבצע של דני מזרחי

קופון 2000 ש"ח מתנה בשמלת כלה מקולקציית 2014

מעצבת שמלות כלה ליאנה הממוקמת באור יהודה, מציעה שובר מתנה של 2000 ש"ח בקניית שמלות כלה של הקולקציה החדשה של קיץ 2014.

למבצע של ליאנה 

חבילה שלמה לכלה ב-5900 ש"ח

המעצבת נעמה ניומן מציעה באתרה מבצע המציע חבילה שלמה לכלה הכוללת שמלה מהקולקציה החדשה של 2014 (כולל קולקציה של שמלות כלה צנועות), איפור, תסרוקות ותוספות שיער, תכשיטים ואביזרים, וסטיילינג ב-5900 ש"ח בלבד.

למבצע של נעמה ניומן

מבצעים למתחתנות באפריל ומאי 2014

מעצבת שמלות הכלה ג'ולי וינו מציעה באתרה מבצע מיוחד למתחתנות באביב 2014 בחודשים אפריל ומאי - 10 אחוז הנחה על שמלת כלה ראשונה ו-40 אחוז הנחה על שמלת כלה שנייה.

למבצע של ג'ולי וינו

שמלת Trash The Dress (שמלה להשמדה עצמית) ב-1550 ש"ח

ונסיים עם עוד מבצע הקשור לטרנד העצבני של שמלת הכלה להשמדה עצמית מצאנו באתר האינטרנט של הסטודיו "חתונה לבנה" מאשדוד המציע שמלת כלה להשמדה עצמית ב-1550 ש"ח בלבד.

למבצע של חתונה לבנה


מעצבים ומעצבות: אם גם גם לכם/ן יש מבצע ואתם/ן רוצים/ות להופיע בכתבה זו, כתבו באמצעות תגובה לכתבה זו את פרטיע המבצע שלכם/ן ובמידה ונמצא אותו רלוונטי, אנו נוסיף גם אותו לכתבה.