מבצעים לגני אירועים ואולמות - קיץ 2014


קישורים ממומנים

אילו גני אירועים מציעים את המבצעים הכי שווים לעונת החתונות קיץ 2014? אספנו לכם את המבצעים של גני האירועים מרחבי הרשת. איפה וכמה? בכתבה שלפניכם.

בימים הקרובים אנו נציע לכם סדרת כתבות חדשה שתאסוף לכם את המבצעים השווים ביותר ברשת בתחום החתונות כגון צלמים, סידורי פרחים, קייטרינג ועוד. את המבצעים אנו נאסוף עבורכם מהאתרים והפורטלים המובילים בישראל בתחום החתונות. את הכתבה הראשונה אנו מקדישים למבצעים עבור גני אירועים שונים ברחבי הארץ.

עונת החתונות של קיץ 2014 אמנם תגיע בעוד כמה חודשים, אך לזוגות מתחתנים, אלו הם כבר הימים האחרונים לסגור אולם או גן אירועים ובהרבה מאוד מקומות כבר לא נשארו הרבה תאריכים טובים פנויים. מצד שני, אולמות וגני אירועים רבים מעוניינים כבר לסגור את כל הקיץ ופוחדים להשאיר תאריכים פנויים ולכן מציעים מבצעים אטרקטיביים והנחות כדי לזרז את המכירות.

אז אילו מבצעים לגני אירועים לקיץ 2014 אפשר למצוא ברשת? הנה אוסף של כמה כאלו שאספנו עבורכם ממיטב האתרים המובילים בתחום.

גני אירועים ואולמות - מבצעים קיץ 2014


שימו לב: כל המידע שיופיע כאן נאסף מאתרים חיצוניים ואין אנו אחראים על אמינותו. כדי לקבל מידע רשמי וסופי, עליכם לפנות ישירות לספק השירות. בנוסף, חשוב להבהיר כי אתר זה הינו אובייקטיבי לחלוטין! ואין לנו כל קשר אישי או עסקי עם אף גורם או ספק המופיע כאן ברשימה.

140 ש"ח למנה באולם המוזיאון בחולון 

אולם "המוזיאון" בחולון הוא אולם אירועים חדש הנפתח לא מזמן ולכבוד הפתיחה מציעים באולם מבצע המציע 140 ש"ח בלבד למנה בחודשים המבוקשים.

למבצע של אולמי המוזיאון

ליל כלולות במתנה באולמי סיטי טאואר ר"ג

אולמי "הדר בסיטי טאואר" הממוקמים במלון לאונרדו ת"א מציעים במבצע לכל מי שמזמין אירוע באמצעות אתר "וואלה מזל טוב", ליל כלולות יוקרתי במתנה.

למבצע של הדר סיטי טאואר

מחיר ללא מע"מ באולמי טרוסא

גן האירועים "טרוסא" הממוקם בצומת כנות ליד גדרה, מציע מבצע של הדקה ה-90 לכל מי שסוגר אירוע בחודשים מרץ ואפריל 2014, מחיר ללא מע"מ (פחות 18 אחוז למי שלא מבין...).

למבצע של גן האירועים טרוסא

169 ש"ח למנה כולל די-ג'יי, הגברה, צילום ועיצוב באולמי לה בלה

אולמי "לה בלה" הממוקמים בנתניה מציעים לכל מי שמזמין באמצעות אתר "וואלה מזל טוב" מבצע הכל כלול המציע 169 ש"ח למנה בלבד כאשר המחיר כולל גם די-ג'יי, הגברה, תאורה, צילום ועיצוב מותאם אישית.

למבצע של אולמי לה בלה

20 אחוז הנחה למתחתנים בתקופת בין המצרים בגן האירועים הגבעה בברנר

גן האירועים "הגבעה בברנר" הממוקם בגבעת ברנר מציע מבצע לקיץ 2014 המציע למי שיסגור בתאריך 22 ביולי 2014 בתקופת בין המצרים, 210 ש"ח למנה כולל מע"מ למזמינים מינימום 300 אנשים. בנוסף, מציעים גם מבצע של הרגע האחרון למי שסוגר את התאריך 22 באפריל 2014, 199 ש"ח למנה כולל מע"מ.

למבצע של הגבעה בברנר

מיקסר קיצ'נאיד, עיצובים ותוספות במתנה באולמי נאות י-ם

אולמי נאות י-ם הממוקמים בבני ברק ומיועדים בעיקר למגזק בדתי והחרדי מציעים שלושה מבצעים שונים: למזמינים חתונה בסיסית - מיקסר קיצ'נאייד במתנה, למזמינים אירוע משודרג - עיצוב כסא כלה, זר כלה וזר שולחן מרכזי במתנה ולמזמינים אירוע יוקרתי - כיסויי כסאות ובר משורדג במתנה.

למבצע של אולמי נאות ירושלים

270 ש"ח לאדם באולמי דוצ'ה ווילה בת"א

אולמי דוצ'ה ווילה הממוקמים בתל אביב מציעים מבצע למינימום הזמנהשל 10 אורחים, 270 ש"ח למנה כולל מע"מ.

למבצע של אולמי דוצ'ה ווילה