איך קונים באיביי?


קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך לקנות מוצרים באי ביי? איך להיזהר מנוכלים ואיך למצוא את המוצרים הטובים ביותר באי ביי? אספנו לכם את המדריכים הטובים והפשוטים ביותר שילמדו אתכם צעד אחר צעד.

מי שעדיין לא שמע על אתר אי ביי (Ebay) או מי ששמע אבל עדיין לא פתח חשבון ורכש באתר, לא יודע מה הוא מפסיד. באי ביי אפשר לקנות פשוט הכל. וכשאנחנו אומרים הכל אנחנו מתכוונים להכל. מדי פעם אנחנו אפילו שומעים על מכירות הזויות מטורפות כגון מכירת מטוסים של צי ארה"ב, מכירת אוסף צעצועי קינדר ועוד.

אבל אם מדברים ברצינות, באי ביי ניתן פשוט להזמין כמעט כל מוצר במחירים הרבה יותר זולים מבכל מקום אחר. גם אם אתם נמצאים בישראל והמוכר בחו"ל.

אז איך קונים באי ביי?

המדריך הראשון שאנו ממליצים לכם פורסם באתר מאקו ומציע מדריך מפורט ומלא לקנייה באי ביי. במדריך זו תוכלו להבין כיצד לפתוח חשבון באי ביי ובפייפאל (אמצעי תשלום אינטרנטי בו ניתן לרכוש מוצרים ללא כרטיס אשראי), כיצד בודקים את ההיסטוריה של המוכר כדי לדעת אם ניתן לסמוך עליו וכיצד להתרחק ממוכרים שיעבדו עליכם.

חשוב לדעת: באי ביי ניתן לקנות באמצעות מכירה פומבית בה כל אחד מציע הצעה משלו והמציע את ההצעה הגבוהה ביותר ברגע סיום המכרז, מנצח ויכול לרכוש את המוצר. כמו כן, ניתן לרכוש מוצרים באי ביי גם במכירה מיידית וללא מכירה פומבית.

מדריך נוסף וקצר יותר שאנו ממליצים לקרוא יעזור לכם, בעיקר בתהליך ההרשמה הארוך במקצת ויעזורלכם להתגבר עליו בשלום.

ולסיום, הנה קישור לעמוד הרשמי של ההסבר באתר איביי עצמו.

האם מוכרים מוצרים חדשים באי ביי?

אם אתם חוששים לקנות מוצרים משומשים, חשוב לדעת כי לא כל המוצרים הנמכרים באי ביי הם משומשים ולמעשה ניתן למצוא מאות אלפי מוצרים חדשים מהמדף של חנויות רבות המוכרות את מוצריהן כל העולם.