מניות מומלצות 2014 - באילו מניות כדאי להשקיע?


קישורים ממומנים

באילו מניות כדאי להשקיע ב-2014 בבורסת ת"א או בוול סטירט? מה ממליצים המומחים השונים בארץ ובעולם? ובאילו מניות כדאי לקנות בשורט? בדקנו באתרים ובבלוגים הכלכליים המובילים מהן המניות המומלצות ביותר ל-2014?

כמדי סוף שנה, האתרים הכלכליים בכל העולם מסכמים את השנה החולפת ומציעים את המניות המומלצות שלהם לשנה החדשה. כדי לעזור לכם ולחסוך לכן שיטוט מיותר ברשת, אספנו לכם בכתבה אחת כמה מן ההמלצות של האתרים המובילים בישראל ובעולם למניות שכדאי לשים אליהן לב בשנה בקרובה.

מניות מומלצות 2014 בבורסת ת"א


נתחיל עם הבורסה המקומית שלנו. באתר כלכליסט פרסמו סדרת כתבות בהן בכל פעם אנליסט מומחה אחר מציג את ההמלצות שלו. בנק לאומי למשל שהוא אחד מהמתארחים בסדרה הציג את המלצותיו ושם ממליץ על המניות של איסתא, פוקס, אורמת טכנולוגיות, הפניקס ומניות של חברת ויקטורי. בנוסף, ממליצים שם גם על אגרות החוב מגה אור ג', שלמה אחזקות 14, ב' קומיוניקיישן ב', אזורים 9 ומבנה תעשיות ט"ו.

בכתבה אחרת, ממליץ בנק דיסקוט על המניות של בזן, אבוג'ן, נייס, איזי צ'יפ ואורמת האג"חים המומלצים ל-2014 ממליץ דיסקונט על אגרות החוב של נצבא אג"ח ה', שלמה אחזקות אג"ח י"א, תעשייה האווירית אג"ח ב', דלק אנרגיה אג"ח ד' ואינטרנט זהב אג"ח ב'.

עוד מניות מומלצות בבורסת ת"א שתמצאו בכתבות אלו מבתי השקעות שונים (מומלץ לקרוא את כל הסדרה כדי להבין מדוע המליצו דווקא על מניות אלו): מניות של פרטנר, כלל ביוטכנולוגיה, רמי לוי, מליסרון, פועלים, פריגו, סאפיינס, שיכון ובינוי, פרטרום, סלקום, רציו, מזרחי טפחות ועזריאלי.

באתר ביזפורטל ממליצים על מניות של חברות הביומד ומפרטים את החברות בסרטון המצורף לכתבה כאן.

מניות מומלצות 2014 וול סטריט


אתר גלובס לא נשאר בצד ופרסם כמה כתבות עם מניות מומלצות לשנת 2014 בבורסת וול סטריט שנכתבו ע"י כמה מומחים בעלי שם. בכתבה זו למשל, ממליצים על המניות של מקדונלדס, פייזר, אינטל, מיקרוסופט, וול מארט, וולס פרגו, AES, דיבון אנרג' ועוד. בכתבה נוספת בגלובס ממליץ מנכ"ל של אחד מבתי ההשקעות בישראל על המניות קואץ' (COH), ג'יי פי מורגן (JPM), גס (GES), גולדמן זאקס (GS), באקל (BKE) ועוד.

באתר הכלכלי הידוע The Motley Fool מציעים את המניות המומלצות שלהם לפי קטיגוריות ותחומי החברות. כך למשל בעמוד הזה תוכלו להתרשם מהמניות המומלצות ל-2014 בתחום הנפט והאנרגיה, בעמוד הזה על מניות מומלצות בתחום של מדפסות תלת המימד וכאן על מניות הבנקים המומלצות ביותר.

באתר פורבס הותיק מצאנו בעמוד הבא המלצות ל-12 המניות המומלצות ביותר ל-2014 וביניהן המניות של חברת אפל, פייסבוק, קוקה קולה, וולט דיסני, בנק אוף אמריקה, מקדדונלדס ועוד.

אתר The Street מציע את חמשת המניות שלו ל-2014 הכוללות את המניות של מאסטר קארד, Paychex, חברת השכרת הרכב הרץ, BorgWarner ואת המניה של חברת רד האט (Rad Hat).

באתר 24/7 Wall Street פרסמו רשימה מעניינת של עשר מניות מומלצות לשנת 2014 שמחירן פחות מ-10 דולר למניה. קראו כאן את עשר המניות.

ונסיים עם אתר Seeking Alpha שמציע בעמוד הבא 3 מניות מומלצות עם ניתוח מעמיק על כל אחת ואחת. 3 המניות הן Duke Energy, PPl ו-American Electric Power.

יש לכם מניות מומלצות שאתם רוצים לשתף עם קוראים אחרים? כתבו כאן בתגובה לכתבה זו את המניות המומלצות שלכם לשנת 2014

1 תגובות:

homebiz אמר/ה...

רציתי לשתף אותכם כי קמה שיטה חדשה בתחום המסחר בשוק ההון שאולי יכול לעניין חלק מכם, הפותחת אפשרות מצוינת לעשות הכנסה פסיבית משוק ההון
פרטים נוספים והרשמה
http://etoro.wip.co.il