סכך לסוכה בזול: מי מציע את המחיר הכי זול?


קישורים ממומנים

בדקנו עבורכם באמצעות הרשת, כמה יעלה לכם לקנות סכך לסוכה לחג סוכות 2014 (התשע"ה) ואיפה תוכלו למצוא את הסכך לסוכה הכי זול. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

חג סוכות התשה"ע (2014) כבר לא רחוק מאיתנו והיום החלטנו לשוטט קצת ברשת ולבדוק מהם המחירים הממוצעים עבור סכך לסוכה בחג סוכות 2014 ואיפה אפשר למצוא את הסכך הכי זול לסוכה. להלן התוצאות:

סכך לסוכה - סוכות נחלים


בחברת "סוכות נחלים" הנחשבת לאחת מהחברות המובילות ביותר בתחום הסוכות, מציעים למכירה 3 סוגי סכך שונים - סכך במבוק דק, סכך רפיה מהדרין וסכך קני סוף. באתר החברה ניתן לבדוק את המחירים לכל סוג סכך וכך מצאנו כי הסכך הזול ביותר של נחלים הוא סכך הבמבוק הדק שמחירו הוא 132 ש"ח. שני הסוגים האחרים - סכך קני הסוך וסכך רפיה מהדרין של נחלים יעלו לכם 207 ש"ח כ"א.

לאתר של חברת "סוכות נחלים"

מחירי סכך לסוכה - סוכות ירושלים


עוד חברה גדולה וותיקה בתחום הסוכות היא חברת "סוכות ירושלים". גם חברה זו מציעה שלושה סוגים שונים של סכך לסוכה. הסוגים הם: סכך קנייעס, סכך במבוק מהדרין רפיה וסכך איש מצליח. מבחינת המחירים, סכך "איש מצליח" הוא הסכך הזול ביותר שמציעים בסוכות ירושלים ומחירו הוא 130 ש"ח. סכך הקנייעס וסכך הבמוק רפיה למהדרים עולים 180 ש"ח כ"א.

לאתר של חברת "סוכות ירושלים"

סכך לסוכה - סוכות נצרים


סכך לסוכה בזול: מי מציע את המחיר הכי זול?
בחברת "סוכות נצרים" עוד חברה גדולה ומובילה בתחום, כבר מעודכנים לסוכות 2014 ומציעים מבצעים והנחות של 10 אחוז עבור סוכות התשע"ה לאלו שרוכשים לפני ראש השנה הקרוב. המחירון המלא של מוצרי החברה לעומת זאת עדיין לא מעודכן לסוכות 2014 ולכן אין אנו יודעים האם המחירים יישארו או יישתנו.

בכל אופן, לפי המחירון של סוכות בשנה שעברה, בסוכות נצרים מציעים 4 סוגים שונים של סכך לסוכה: רפיה מהודר, סכך איתן, קני סוף דק ונחלים קני סוף. מחירי הסכך של נצרים מתחילים ב-100 ש"ח לסכך המתאים לסוכה קטנה בגודל 2X2. באתר מציעים גם מחירון לסכך לסוכה לפי מ"ר וכך המחיר לסכך רפיה מהודר או סכך נחלים קני סוף יעלה לכם 160 ש"ח ליריעה של מטר.

לאתר של חברת "סוכות נצרים"

סכך לסוכות - סוכות הדר


בחברת סוכות הסר מציעים באתר הרשמי של החברה 2 סוגים של סכך לסוכה - סכך כשר מקני במבוק השזורים וקשורים מבד יוטה וסכך מהדרים רפיה. המחיר הזול ביותר בחברה הוא לסכך הכשר עם חוטי היוטה ומחירו הוא 119 ש"ח. המחיר של הסכך המהדרים הוא 175 ש"ח. המחירים כוללים גם תיק מנשא לסכך להובלה קלה ולאחסון נח.

לאתר של חברת "סוכות הדר"

סכך לסוכה בזול - הצעות נוספות


באתר של חברת גדנסקי מציעים לקראת סוכות 2014 התשע"ה, סכך דק לא מהודר החל מ-90 ש"ח המתאים לסוכה בגודל 2X2 ועד 180 ש"ח לסכך דק לא מהודר המתאים לסוכה בגודל 3X3. בחברה מציעים גם סכך קנים החל מ-155 ש"ח וסכך רפיה מהודר החל מ-195 ש"ח.

באתר חברת MyGarden מציעים מבחר של סוגי סכך לסוכה לסוכות 2014 כאשר הסכך הכי זול שאנו מצאנו באתר הוא סכך במבוק לסוכה עם קנה דק וחוט פשתן ב-68 ש"ח בלבד למטר.

בחברת "סוכות שלום" מציעים סכך במבוק דק לגודל 2X2 ב-73 ש"ח בלבד סכך קנה סוף בגודל 1X3 ב-130 ש"ח.

ולסיום, בחברת "צוות גדרון" הממוקמת בצומת סגולה בפתח תקווה מציעים לקראת סוכות התשע"ה, סכך גלילי קנים בצבע חום החל מ-77 ש"ח, סכך קנים טבעי או הסכך הסטנדרטי מבמבוק דק עם חוטי פשתן ב-86 ש"ח, סכך "איש מצליח" ב-150 ש"ח, סכך אושפיזין ב-285 ש"ח וסכך כשר למהדרין מבמבוק ב-120 ש"ח.