חנויות אופניים זולות: איפה קונים אופניים בזול?


קישורים ממומנים

רוצים לדעת איפה תוכלו לקנות אופניים בזול? בדקנו באמצעות אתרים ופורומים שונים ברשת ואספנו עבורכם רשימה של חנויות אופניים זולות. סקרנים כבר לדעת? כנסו לכתבה.

אנחנו ממשיכים בסדרת הכתבות החדשה שלנו העוסקת בחנויות זולות בישראל והיום אנחנו ניגשים לתחום מעניין ומסקרן ביותר - איפה אפשר לקנות אופניים זולים? הנה רשימה שאספנו לאחר מחקר שערכנו ברשת באתרים ובפורומים מקצועיים.

חנויות אופניים זולות ומומלצות


ובכן, כדי למצוא המלצות על חנויות לאופניים בזול, נאלצנו לערוך חיפוש לא קטן ומצוא המלצות כאלו ברשת. ההמלצה הראשונה שמצאנו היא מאתר סטיפס ששם הומלץ לגולש שחיפש חנות אופניים זולה באיזור המרכז על חנות בשם אופני ראובן זבוטינסקי 146בבני ברק. 

חנות זולה לאופניים חשמליות


אחד הטרנדים החזמקים ביותר בשנים האחרונות הם האופניים החשמליות. מוצר זה יקר בהרבה מאופניים פשוטות ולכן, מציאת מחיר זול יותר, יכולה להיות משמעותית מאוד. בפורום פנאי שבאתר Ynet, המליצו כמה גולשים על כמה חנויות זולות ומומלצות לאופניים חשמליות ואחת מהן למשל היא החנות מידן דבורה ברחוב הזוהר 2 בתל אביב.

קניית אופניים בזול מיד 2


דרך מצויינת לקנות אופניים זולות היא באמצעות האתר הפופולרי בישראל - אתר יד 2. בקטיגורית אופניים משומשים שבאתר, תוכלו למצוא מדי יום עשרות סוגים שונים של אופניים במחירים נמוכים ופעמים אפילו מחירי רצפה. 

קניית אופניים זולים באינטרנט


נסיים עם החלק הגדול ביותר שבו סביר להניח שתלכו קצת לאיבוד. כמו כמעט כל המוצרים עלי אדמות, גם מכירות האופניים עברו כבר מזמן לעולם הרשת ועשרות אתרים מציעים לכם את כל סוגי האופניים שתרצו בקניית און ליין פשוטה. 

הדרך הטובה והמומלצת ביותר להתחיל היא בדיקה והשוואת מחירים באתר הפופולרי זאפ שבו תוכלו גם לסנן את דגמי האופניים לפי דגם וסוג ובעיקר לפי רמת מחיר. 

כך למשל, בחיפוש פשוט שערכנו באתר, מצאנו עשרות אופניים לילדים בפחות מ-400 ש"ח, אופניים חשמליים בפחות מ-3500 ש"ח, אופניים חשמלים מתקפלים בפחות מ-3000 ואיפלו אופני הרים רגילות בפחות מ-400 ש"ח.