איפה לקנות סוכה וכמה זה עולה?


קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה סוכה ואביזרים נלווים? בדקנו ברשת מהם מחירי הסוכות לשנת 2013. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

חג סוכות 2013 מתחיל עוד מעט וזה בדיוק הזמן להתחיל ולפתוח בהכנות לקניית הסוכה, הסכך ואביזרים נוספים ולבדוק איפה כדאי לקנות סוכה? איפה אפשר למצוא סוכה זולה? ומהם המחירים הממוצעים של סוכות תשע"ד?

בכתבה הבאה, בדקנו עבורכם איפה הכי כדאי לקנות סוכה ואיפה נחשב הכי זול? וגם בדקנו באתרי חנויות המוכרות סוכות כמה יעלה לכם לארח אושפיזין בחג השנה. להלן התוצאות.

איפה כדאי לקנות סוכות?


אם אתם נמצאים במרדף אחר הדרך הזולה ביותר לקנות סוכה, הנה כמה טיפים בשבילכם שיעזרו לכם:

סוכה זולה - לבנות לבד

כן, הדרך הקלאסית והוותיקה היא עדיין אחת מהדרכים הזולות ביותר להשיג סוכה זולה. החסרונות: בזבוז זמן יקר (שלא לכולם יש) וגם נדרש ידע והבנה בסיסיים (ולעיתים אף יותר) בבנייה עצמית של סוכה.

סוכה זולה - לקנות באינטרנט 

למרות שאינטרנט על פניו לא כשר אצל ציבור גדול מאוד מהדתיים והחרדים, אי אפשר לברוח ממנו וככל שהשנים מתקדמות רוב שוק הסוכות למכירה עובר לאינטרנט. לכל החברות הגדולות כגון סוכות נחלים, סוכות ירושלים, סוכות ישראל ועוד ישנם אתרים מקצועיים ותוכלו בלחיצת כפתור לגלוש לאתרי החברות ולבדוק ולהרכיב סוכה ולהשוות מחירים בצורה הכי מהירה ונוחה וכך למצוא את הסוכה הזולה ביותר מבין החברות השונות.

בהמשך הכתבה, תוכלו לראות גם דוגמאות של מחירי סוכות מכמה אתרי חברות סוכות.

סוכות משומשות - יד 2

זהו טיפ חשוב מאין כמוהו שרבים לא יודעים ולא מודעים אליו. מסתבר שקיים שוק פעיל מאוד לסוכות משומשות וחיפוש מהיר באתר יד 2 מביא אותנו להרבה מאוד סוכות משומשות למכירה מכל הסוגים ושל כל החברות המובילות (גם סוכות מהדרין).

בבדיקה שאנו ערכנו (נכון לכתיבת שורות אלו), הצלחנו למצוא באתר יד 2 סוכות של של 2X2 או 3X3 החל מ-600 ש"ח וכמו כן מוטות לסוכה למכירה החל מ-200 ש"ח בלבד.

מכיוון שסוכה היא בכל מקרה אמורה להחזיק שבוע אחד בלבד בשנה, אין צורך לחשוש יותר מדי וקנייה של סוכה יד 2 היא רעיון נפלא לחסוך לכם כסף ולמצוא את הסוכה הזולה ביותר.

מחירי סוכות 2013 תשע"ד


לפני שנסיים ונשלח אתכם ליישם את הטיפים שהצגנו כאן, הנה קצת מידע על מחירים של סוכות מאתרי החברות המובילות לסוכות 2013:

מחיר סוכת נחלים

בעמוד הבא של חברת סוכות נחלים, תוכלו למצוא מגוון של סוכות מומלצות לקנייה ולהזמנה מיידית באינטרנט. מחירי הסוכות של נחלים מתחילים ב-1192 ש"ח לסוכה 2X2 עם שלד ממסגרת מחוזקת, קורות עץ תומכות וסכך במבוק דק ומגיעים עד ל-2927 ש"ח לסוכה גדולה 3X5 הכוללת גם סכך רפייה מהדרין.

שימו לב: אלו הן רק דוגמאות של החברה ותוןכלו להרכיב בעצמכם כל מפרט אחר שתבקשו להתאים.

מחיר סוכת ירושלים

גם בעמוד הבא של אתר חברת סוכות ירושלים תוכלו להרכיב כאוות נפשכם איזה סוכה שתרצו כאדר אתם צריכים לבחור בין דגם הסוכה (סוכת ירושלים, סוכת המלך דוד), סוג הבד (בד עם חלונות, תמונות ועוד), סוג הסכך (קנייעס, במבוק, "איש מצליח") ואביזרים נלווים (קורות תמיכה, ערכת קישוט לסוכה ועוד).

גם בסוכות ירושלים, המחיר מתחיל בסביבות ה-1000 ש"ח לסוכה הפשוטה ביותר ומטפס מעלה בהתאם לגודל הסוכה ולאיכות וכשרות הסכך והמבנה.